COLDPLAY

Bara jag som älskar dom? :D
Älska! Gillar ni dem?

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jo, på H&M kan nog dom flesta hitta kläder som passar deras smak. Och oftast så är priserna också rätt lagom, fast jag tycker iofs att de har stigit lite senaste åren, det är ju inte superbilligt längre. Men H&M är super, vad skulle man göra utan dom helt enkelt?!

2009-01-08 @ 23:13:28
URL: http://imimi.blogg.se/
Postat av: Petra

Till Mimi: Har ingen direkt fakta nu men anledningen till deras förut låga priser var pga att deras kläder syddes av underbetalda barn ( liknas vid slavar)... Tycker det är värt att betala ett högre pris så barnen får det bättre. Som sagt så har jag ingen fakta men till er som har bloggen, kanske värt lite forskande om detta (var flera av de stora klädkedjorna) så kanske ni kan skriva ett inlägg om det?

2009-01-09 @ 08:55:14
Postat av: Julia

Coldplay är ett av mina favoritband! så sjukt bra :D

2009-01-09 @ 18:09:42
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0