Blandat

Jag har gjort egen caffe latte här hemma nu x) (hälsning till L), och sitter och myser framför twilight. Jag älskar den filmen!! och Edward är så heet ^^(vilket jag tror att många håller med om).
    Jag kände inte för att göra något "seriöst" inlägg just nu, men jag håller på att jobba på en om klädaffärer som använder barnarbete och sådant, vi får se när den är klar. 
    Jag kom precis på att vi ska ha vårt gymnasieval klart om typ 20 dagar, och jag har fortfarande inte bestämt mig :S vilken tur att det bara är det preliminära valet! Jag vet att jag ska gå NV, men inte på vilken skola, eller med vilken inriktning eller profil eller något sånt. Och sen precis efter det så är det nationellaproven i svenska, vilket jag är absolut mest nervös inför utav de ämnena. Jag suger på typ läs/hörförståelse, alltså att förstå typ budskapet i texten, och förklara varför han/hon gjorde si och så, och när vi ska ha det muntliga så kommer allting bara stocka sig i halsen och jag kommer få hjärnsläpp, både då och när vi ska ha skrivning.

//E


Kommentarer
Postat av: bea

hha gud va alla älskar den filmen

2009-01-11 @ 18:12:30
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0